Thursday, 7 July 2011

3n9kau m3mAn9 cAnt!k s3la9! . . . .

ENGKAU MEMANG CANTIK ..
selagi kau tidak melulu
selagi kau menutup malu
selagi kau memelihara adab
selagi kau menjada adab
selagi kau menjaga aurat
selagi kau menjaga batas
selagi kau waras berhias
selagi kau bersifat fitriah
selagi kau pantang menyerah
selagi kau terus bersolat
selagi kau lurus bertaubat
selagi kau jujur berilmu
selagi kau suami tak jemu
selagi kau membaca al-Quran
selagi kau beradap sopan
selagi kau kasih ibu bapa
selagi kau mendidik keluarga
selagi kau sabar dan tenag
selagi kau teggakkn Islam
selagi kau mencegah kemungkara
selagi kau buat kebajikan
selagi kau berniat kn Tuhan
selagi kau cintakan Islam

patutlah aku tak cantik. . . byak sgt yang aku x buat lagi. hukhukhuk bila ku akn berubah ye.. korang plak mcm mne.. dlam golongn mana?tp yang pasti setiap ciptaan Tuhan itu cantik!!!

bUkaN c!ntA b!asA

Kali ini kusadari
Aku telah jatuh cinta
Dari hatiku terdalam
Sungguh aku cinta padamu

Cintaku bukanlah cinta biasa
Jika kamu yang memiliki
Dan kamu yang temaniku seumur hidupku

Terimalah pengakuanku
Percayalah kepadaku
Semua ini kulakukan
Karena kamu memang untukku

Cinta ku bukan cinta biasa
Jika kamu yang menemani
Dan kamu yang temaniku seumur hidupku
Terimalah pengakuaan ku!

AKU SUKE AYAT 'TERIMA LAH PENGAKUAN KU' :(

Wednesday, 6 July 2011

th3 r3tUrN t0 th3 p@st

mama aku ckp dlu aku kecik lagi , x sgka skrg dh besar. opss aku dh 20 skrgg ! tuanya.. kta mama cepat nye msa itu berlalu. msa meniggalkn kite,tp kita x akn pernah meninggalkan msa lalu. msa lalu adalah bkn sekadar satu kenangan, malah masa lalu juga adalah sebuah cinta dan persaan yang x akn pernah padam. sungguh aku rindu untuk kembali kemasa lalu. makin kita meningkat usia, mkin banyak halngan hidup. mkin byk rsa sakit dh duka, mkin byk rsa rindu dan kecewa. andai kata aku bisa kembali, aku ingin memulakan semunya kembali!


aku yg msih kecil!



kami sma tp x serupa!


aku budak rempit !auwchh

s3bUaH p3rt3MuAn . . .

sebuah pertemuan itu bukan laa sesuatu yg dirancang..tidak kita jgka siapa yg bkal kite temui, dimana dan bgaimana. . tetapi aku percaya setiap pertmuan itu,ade ade ade 1 JANJI yg pasti . . . iatu kita bertmu dan pasti akn berpisah jua . . . pertemuan itu manis andai kate kita thu mghrgai. aku tidak mygka akn bertemu dgn mereka.
mereka penyeri hari aku! emi,moy,ika ,add,peravien,ayien n atien!










kini mereka laa penceria hidup aku . . . kami sma2 berjuang.sma2 mncri ilmu. sma2 melalui hari2 kami sbg seorang pelajar. yg psti kami sling menyayangi!