Wednesday, 6 July 2011

s3bUaH p3rt3MuAn . . .

sebuah pertemuan itu bukan laa sesuatu yg dirancang..tidak kita jgka siapa yg bkal kite temui, dimana dan bgaimana. . tetapi aku percaya setiap pertmuan itu,ade ade ade 1 JANJI yg pasti . . . iatu kita bertmu dan pasti akn berpisah jua . . . pertemuan itu manis andai kate kita thu mghrgai. aku tidak mygka akn bertemu dgn mereka.
mereka penyeri hari aku! emi,moy,ika ,add,peravien,ayien n atien!










kini mereka laa penceria hidup aku . . . kami sma2 berjuang.sma2 mncri ilmu. sma2 melalui hari2 kami sbg seorang pelajar. yg psti kami sling menyayangi!

No comments:

Post a Comment