bak kta orang hari ini adalah impian hari semalam..
hari esok pula adalh harapan...
tapi...kdang harapan untuk hari esok menjadi satu kekecewaan..
kdang-kdang kita berfikir aku dah tak berharap lagi untuk itu..
mcm lagu sheila on 7 tu.."aku berhenti berharap..dan menunggu datang gelap"
dan begini laa cerita aku...
x lma lagi aku akn di hntar untuk posting..
aku sedih sebab tak ramai kawan-kawan aku yang terpilih..
walau bagaimanapun aku doakan diaorang dapat buat yang terbaik nanti..
ok guys.."walaupun lepas ni kita dah x dapat sma2..aku ttp syang korang tau"
posting kali ni sangat mengecewakan aku..
sebab kita tak leh plih dengan siapa nak pergi..
so mungkin aku bakal pergi dengan orang-orang yang aku tak rapat..
dan aku takut untuk itu..
macam mana nanti tu ..tak dapat aku bayangkan...
sebelum ni aku berharap sangat dihntar ke tropicana...
tapi sekrang aku berhrap sngat supaya tak dihantar disana :(
x mahu tambah luka dihati ni :(
sebab ada DIA di sana...
hope hari ini semunya nya berubah...
tak nak..tak sanggup!
plisee...aku hrap sangat dicampakn jauh2..
sejauh yang mungkin pun tak ape :)
asalakn aku dpat buang semua rasa ini...
aku dah mula takut untuk terus berharap...klu DIA anggap hrapan aku semuanya tak bermakna..
so mungkin penghrapan di tempat lain itu menghasilkan sesuatu yang lebih baik..
siapa tahu kan? ?
so esok penetuan tentang dua perkara..he he he..
dgn siapa dan dimana...
so kepada sesiapa yang membaca berdoa laa untuk aku dan kekawan semuaa..
kami sebenarnya taakuutt sesangat :(


No comments:
Post a Comment